Shades of Gray

What I am wearing ? TOPMAN white shirts | VINTAGE coats | H&M super skinny jeans | Dr. Martens boots

GET THIS LOOK



Several months ago, might be was my happiest months because it’s has been just the way I like it: Non-stop traveling, such a great experience in my entire life! London, Bristol, Bath, Edinburgh, Inverness, Manchester, Glasgow, Oxford, Cambridge, Cardiff and many more… and London was the last city that I stayed until I have to come back home in Indonesia. What I really like about stayed abroad is you meet new people who have different culture with you who might be change your life and could make your dreams come true or just simply help you to see something from different point of view. I always happy to see my friends and hang out with them doing something unusual its just fun and could make a good laugh. This look was the last picture I have been taken with Mikko, which were my new friends that I meet during London Fashion Week. What I really like about this look is just flawless and simple; the contrast of the soft suede coat and white shirt is really goes well with black trouser. Monochrome colors always win in every situation and give you simple but chic look.
_________________________________________________________________________________

Beberapa bulan yang lalu, mungkin adalah bulan yang membuat saya bahagia karena semua berlalu sesuai cara yang saya suka: Non-stop travelling, pengalaman yang gak akan saya lupakan di perjalanan hidup saya! London, Bristol, Bath, Edinburgh, Inverness, Manchester, Glasgow, Oxford, Cambridge, Cardiff dan lebih banyak lagi ... dan London adalah kota terakhir yang saya tinggali sampai saya harus pulang kembali ke rumah di Indonesia. Apa yang saya sangat suka tentang tinggal di luar negeri adalah saya bertemu dengan orang baru yang memiliki budaya yang berbeda dengan kita yang mungkin bisa mengubah hidup saya dan bisa membuat mimpi saya menjadi kenyataan atau hanya sekedar membantu saya untuk melihat sesuatu dari sudut pandang yang berbeda. Saya selalu senang melihat teman-teman saya dan bergaul dengan mereka melakukan sesuatu yang tidak biasa itu sangat menyenangkan. This picture adalah foto terakhir saya dengan Mikko, adalah teman baru saya yang saya temui di London Fashion Week. Apa yang saya sangat suka dari penampilan ini adalah sempurna dan sederhana; kontras bahan suede lembut dari coat dan kemeja putih benar-benar sesuai dengan celana hitam. Warna monochrome selalu cocok dalam setiap situasi dan memberikan kesan sederhana tapi terlihat chic.




No comments:

Post a Comment