Roman Baths


If you follow me on Instagram you may have seen my recent posts about my trips around United Kingdom. It was a pleasant journey I have been done in 2014 until the earlier 2015… I receive an email asked me about, when I will update the complete story about my journey? As it is too hard to maintain my blog as quick as my Instagram post so I will post them all on my blog shortly :). I visited Baths 2 times when I am on my way to Bristol because I think is such a waste if I skip this beautiful city since it’s very near by, maybe it less than 3 hour when I spent my afternoon in Baths but this city could write a beautiful memories in my head. Strolling around the Roman Baths was a pleasure for me because the city quite magical and don’t know why it’s remind me to my trips to Paris last September maybe because the type of building is quite similar. What I really like about Baths is the architecture who well ordered and neat, it seems like people who lived here is very tidy and well organised.
_________________________________________________________________________________

Jika kamu follow saya di Instagram kamu mungkin telah melihat posting beberapa post saya tentang perjalanan saya di Inggris. Semuanya adalah perjalanan yang paling menyenangkan yang saya telah lakukan pada tahun 2014 sampai awal 2015 ... Saya menerima email yang bertanya tentang, kapan saya akan mengupdate cerita lengkap tentang perjalanan saya? Karena terlalu sulit untuk menyeimbangkan blog saya secepat dengan posting Instagram jadi saya akan update semua dengan segera :). Saya mengunjungi Baths 2 kali ketika saya sedang dalam perjalanan ke Bristol karena saya pikir sayang banget kalau melewatkan kota yang indah ini karena sangat dekat, mungkin kurang dari 3 jam ketika saya menghabiskan sore saya di Baths tapi kota ini bisa membuat kenangan indah di kepala saya. Berjalan-jalan di Roman Baths adalah kenikmatan tersendiri bagi saya karena kota ini cukup ajaib dan tidak tahu mengapa kota ini mengingatkan saya pada perjalanan saya ke Paris September lalu mungkin karena jenis bangunanya sangat mirip. Apa yang saya sangat suka tentang Baths adalah arsitektur yang tertata dengan baik dan rapi, sepertinya orang-orang yang tinggal di sini sangat rapi dan terorganisir.

No comments:

Post a Comment